onsdag 10 mars 2010

Vårskidåkning är inte dumt

Jag och Emma på gårdagens eftermiddagstur.

Jag på toppen av milen.

Det har blivit några pass med fin vårskidåkning denna vecka och det är så fint dä. Det är fina spår på Lugnet och nu har de äntligen preppat hela mördarbacken så det är bara att raca på där nu, gött dä. Det är en riktigt fin backe det där vill jag lova, det går att köra sig trött :-).
Annars är jag tillbaka i vardagen igen med allt va det innebär även om det är en lugn vecka i skolan denna vecka.
Den största besvikelsen efter vasaloppet har så smått börjat att lägga sig och jag blickar framåt mot resterande del av säsongen. Jag hoppas så klart på att kunna avsluta min fina säsong på ett bra sätt det är ju ca en månad kvar av denna säsongen. Nu blir det lite TV titt innan det är dags att krypa ner och samla krafter inför torsdag.

Hej Jimmie

3 kommentarer:

Nettan sa...

Låter och ser härligt ut med en tur på eftermiddagen. =) Du och tjejen är jättefina tillsammans =) Men oj, vad du såg vuxen ut, inte nån liten pojke längre...haha.
Bra att du inte grävt ner dig över att det inte gick så bra som det brukar göra.
Kram//Nettan

Jimpa sa...

Jasså du tycker jag ser vuxen ut nu, det får jag väl ta som en komplemang.

Nettan sa...

ja, det tycker jag arr du ska ta det som....=)var så menat iaf. Hoppas skidåkringen går bra, och lite vårsol får du oxå.=)