måndag 15 mars 2010

Plugg när det är så fint väder.

Ja det borde vara förbud mot att sitta inne och plugga när det är så fint väder ute men måste man så måste man. Jag har i alla fall fått en hel del gjort idag då jag har låtit träningsmaterialet vila. Det kan behövas någon sådan dag ibland har jag hört att de sägs, man lär väl testa :-)
I morgon väntar träning och sedan en tripp hem till Avesta då jag skall hem till mamma och få mig en kinesologi behandling och rätta till det som behovs i kroppen. Jag skall även förbi en sväng hos min sadistiska massör LallaDickforsconsulting. Han vet hur man pågar en kropp genom massage och stretching, det kommer att göra ont inte gött dä. Det brukar i alla all kännas riktigt bra efteråt.
Nu väntar dagens middag sedan blir det nog lite TV, tror jag kikar på premiären av Håkans bar idag, men det är nog inga konstigheter :-)

Höj Jimpa

Inga kommentarer: