tisdag 30 mars 2010

Skit i brevlådan

Jag har en fundering, får man verkligen skicka vad skit som helst med posten till folk. Igår fick jag nämligen ett brev i lådan med någonting fruktansvärt i. Jag tror att man skulle kunna kalla det hets mot folkgrupp att skicka ett par Linköpings HC kalsonger till en Djurgårdare. Vet inte riktigt vad jag skall göra med detta tygstycke som inte ens duger till valla trasor i min ögon, jag får väl fundera lite.
Jag är nyss hemkommen från en lunch på Vildgåsen, gott som alltid. Innan lunchen blev det ett besök i styrkehallen, det va ett tag sedan och det lär väl kännas imån, Gött Dä. Det blir nog även en tur på skidorna idag i det ny snö före som råder i Falun, det kom några centimeter i natt. Det är ett lite underligt vårväder vi har kan jag tycka men jag klagar inte ännu, det är bra med snö än så länge.

Allt för nu. Jimmie

2 kommentarer:

Anna sa...

Från en ganska säker källa så vet jag att avsändaren tycker om dej....(trots att ditt hjärta klappar för ett annat lag,har han sagt)o han säger också;det var väl inte så farligt :)!!

Jimpa sa...

Nej jag kan nog förlåta honom:-)