tisdag 16 mars 2010

Med på noterna

Ja då är dagens fm pass klart och jag pumpade intervaller med skidhögskolan. Körde 3min intervaller och idag var kroppen med på noterna igen, gött dä. Jag tycker att intervallerna gick helt ok och det fanns lite tryck i kroppen igen efter mitt race senast. Det var helt perfekta förhållanden på Lugnet idag, det är ju världscup åkare här nu så då är det minsann nypreppat överallt. Men jag tycker faktiskt att gubbarna på Lugnet varit bra på att prepparera annars i vinter också, bättre än föregående vintrar de är bra.
Idag ska jag som jag nämnde igår hem till Avesta och få mig lite behandling men det blir inge massage utan en kinesologi behandling av mamma. Det blir fint att uppdatera kroppen igen det var ett tag sedan sist. Nu väntar lunch på Vildgåse det skall sitta fint. Annars rullar bidragen från melodifestivalen ganska mycket hemma här, vilken är din favorit? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

// Jimmie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Manboy såklart!

Anna sa...

August hälsar att Manboy var hans favvo!!!o jag är ju lite svag för ......Salem Al Fakir el vad han heter....Staffan mobbar vi ut här hemma för han tyckte Timotej skulle vinna!Ha det gott...Älvan -borna

Jimpa sa...

Ok, jag har hört att det är flera av det manliga könet som gillar Tomotej så även jag, undra hur det kan komma sig. Salems låt tyckte jag också om, Emma höll på Man Boy.

Nettan sa...

Jag tyckte bäst om Salem al fakir, sen var annas (vinnaren) låt bra. Men hennes röst kanske inte den bästa. Ja, hur kan det komma sig att killar gillar 4 blonda tjejer bäst =P Hade nog inte spelat så stor roll vad dom sjungit, haha. =)