måndag 14 juni 2010

Hårdvecka och läger på G

Idag inledde jag en hårdare träningsvecka och det med ett skateintervallpass med Kalle G, det blev ett mycket bra pass där mina lår fick sig en omgång, gött dä. Jag inleder denna vecka på egen hand för att på sedan på Onsdag dra till Sveg på ett 5 dagars läger. Det kommer säker bli ett bra läger med många hårda och fina pass på Svegs grymma rullskidbana. Men även fin löpning har utlovats från coach håll och på det stora hela kommer det nog att bli ett ganska så tufft läger, det är ju aldrig fel.
I detta nu sitter jag och inväntar kaffet som puttrar i köket, det blir gött med en kopp och sedan lite vila innan em passet. Jag håller nog ett öga på VM-matchen Holland - Danmark med, jag tror på Holland som segrare, sorry Danmark.

Hej på er Jimmie

Inga kommentarer: