tisdag 29 juni 2010

Dubbla intervallpass idag

Idag har det varit en hård dag här uppe i Älvdalen med dubbla intervallpass, det känns fint i kroppen nu. Jag tycker att bägge passen idag gick ok men där fm passet var bäst och också lite hårdare. Jag tycker att jag kunde pumpa ur kroppen bra på bägge passen. Jag har under bägge passet haft två coacher med mig i form av min lillebror och min far som har stått med filmkameran i högsta hugg.
Ni undrar förstås vad jag tränat kan jag tro men det kan jag tyvärr inte avslöja, nu är det hemlighetsmakeri på hög nivå och bägge dagens pass är topphemliga, jag vet knappt va jag gjort själv:-). Dagen avslutades efter em passet med ett skönt bad i lokasjön, det va gött att kyla av sig lite.
Nu väntar en förhoppningsvis bra VM match mellan Spanien och Portugal.

Höööj på er Jimpa

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt J...håll det hemligt!!loka sjön låter som ett paradis för mej jag som älskar LOKA:)vilken smak äre?hahahahah...näe den var dålig...skyller på värmen:)ha det gott!!

Anonym sa...

Ha ha ja den va lite dålig, men jag skulle tippa nå naturligt va! Jimpa