fredag 25 juni 2010

Midsommar idag då.

Befinner mig för tillfället i Borensberg hemma hos Emmas föräldrar för att fira midsommar. Idag har det körts skidtävling också trot eller ej. För min egen del så blev det inget som jag lägger på minnet då det gick riktigt kast Det var dock en rolig tillställning och ett ok sätt att börja fira midsommar på.

Jag och Emma innan start i prologen.

Jag i prologen.

Jag och Emma slappade lite innan heaten drog igång.
Nu väntar lite grillning och fortsatt firande men med måtta. Imorgon väntar mer träning och då gäller det att vara pigg. Imorgon tar jag också semester från Emma i ett par veckor, vi får väl se hur detta skall gå. Vi som är vana att ses i stort sett varje dag, vi överlever säkert. :-)
Fortsatt trevlig midsommar på er alla.
// Jimmie


Inga kommentarer: