måndag 28 juni 2010

Mitt träningsparadis

Jag har förflyttat mig från Borensberg till stugan i Älvdalen, Brunnsberg, där jag kommer att spendera de närmaste veckorna. Tanken är att dessa veckor skall fyllas med en hel del kvalitativ träning så jag har en hård träningsperiod framför mig. Det är riktigt bra att var här och träna då förutsättningarna för hård träning är goda och det finns inte så mycket annat att hålla fokus på här, inga måsten, det är gött dä.
Idag drog jag igång hårt direkt med långa intervaller, rullskidor klassiskt, på vägen upp mot Okbodarna, där är en väg med blandad lutning så det blir jobbig och varierad åkning. Det gick i stort bra att köra passet tycker jag.
På em blev det en löptur runt fäbodarna här kring stugan. En fin löptur i det varma vädret som det har varit här idag. Det var nog allt för nu tror jag.

// Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: