lördag 12 juni 2010

Små ändringar

Ja då har det blivit som ni läsare ville, jag har ändrat lite i bloggen så att texten syns bättre. Jag är inte mer kreativ än så just nu, hoppas det räcker för stunden. Det är ett riktigt dyngväder i Falun idag som lämpar sig bäst för inomhusaktiviteter vilket jag också praktiserar till stor del idag.
Jag har två stora mål under tiden som Emma inte är hemma här i Falun också. Det ena är att få det sista skolarbetet klart och det andra är att inte ta död på våra blommor och de kommer att bli den svåra uppgiften. Jag vet inte riktigt hur man skall sköta om blommor och har en tendens att glömma dessa då jag är själv hemma, vi får se hur det går denna gång.
Fotbolls VM har ju dragit igång och det är gött att titta lite fotboll trots att inte Sverige är med och lirar. Jag ser nog några matcher idag tror jag, det är ju som sagt passande väder.

Vi tar en helglåt tillsist också då, klicka här så hör ni helgens låt, försök att sitta stilla ni.

// Jimmie

5 kommentarer:

Anna sa...

attans va bra jag ser nu:))kan trösta dej med att här i Östergötland är inte vädret på topp heller...men det har du väl hört av din sambo...stolt faster är jag iallafall idag...vilken tjej du har!!km

Anonym sa...

Skofärgen vart bra

Anonym sa...

Lite vatten o mycket KÄRLEK så ska nog blömmorna overleva!!
Hälsningar Blommolga

Jimpa sa...

Ja du Anna hon är inte dum alls. Vad gäller blommorna så har jag nog koll på dessa efter tips från coachen.
Jag är nöjd med sidan. :-)

Jimpa sa...

Ja du Anna hon är inte dum alls. Vad gäller blommorna så har jag nog koll på dessa efter tips från coachen.
Jag är nöjd med sidan. :-)