tisdag 5 oktober 2010

Ändrade planer

Jag intar viloläge

Det blir inte alltid som man tänkt sig och denna vecka ser inte ut att bli som jag tänkt mig. I skrivandets stund så sitter jag inte som planerat i Sälen utan hemma i soffan i Avesta. Efter racet på lägret igår så sade min kropp ifrån och det va bara att inse att jag inte är hundra frisk sedan det jag drog på mig i slutet av lägret i Torsby. Jag har känt hela förra veckan att jag inte är helt hundra och jag har varit lite snorig hela veckan, men ibland släpper denna känsla när man kommit igång och tränat ett tag och man är ju ganska så ivrig att komma igång när man varit still i några dagar. Denna gång så släppte det dock inte utan kroppen sade stopp och det är bara att lära av detta och friskna till helt och hållet nu.

Jag kommer nu att spendera några dagar hemma i Avesta och passa på att umgås lite med familjen och samla ny energi tills det är dags att stampa plattan i botten och köra på igen.


HööööJ Jimmie

Inga kommentarer: