fredag 1 oktober 2010

Intervaller och fredagslåt så klart

Är precis hem kommen från ett intervallpass i den klassiska stilen och passet genomfördes i ett riktigt disväder. Jag körde med klubbkompis Rikar Tynell idag igen och vi körde lite olika intervaller blandannat mot Skuggarvet och kring Lugnet/Högbo. Jag känner att formen inte är den bästa efter min lilla sjukdomstid men tycker att kroppen svarar bättre och bättre, gött dä.
Det är snart dags för nästa läger igen och denna gång är det Sälen som skall besökas. Där skall vi köra ett läger som inriktar sig på timmar, timmar och åter timmar. Det kommer att bli ett lite skönt avbrott i all intervallträning som jag har kört hårt med den senate tiden. Lägret drar igång på Söndag fm och vi kör sedan fram till Fredag och det kommer nog bli en del timmar dessa dagar som sagt.
Fredag idag och som sig bör så bjuder jag på en fredagslåt och denna gång blir det en gamal favvolåt från min tid på högstadiet, fina minnen väcker den, klicka här för att lyssna.

Trevlig helg Bossel Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: