onsdag 13 oktober 2010

Det ligger på kan man säga

Det är lite glest mellan inläggen nu för tiden och det finns en enkel anledning till det och det är att jag har en hel del som fyller mina dagar just nu. Det finns inte många minuter över på dygnen i dessa dagar. Jag är inne i en mycket intensiv period i träningen nu fram tills dess att det vita guldet börjar falla från skyn och det i kombination med att skolan kräver en del tid just nu gör att det inte blir någon tid över.
Igår em va det stavgång i Rommes fina backar igen och det va lika angenämnt som vanligt. Syran kom som ett brev på posten som vanligt och smakade lika gött som alltid. Man sitter som en fin trötting i soffan efter att middagen har intagits efter dessa passen och sängen är sällan så skön.
Idag har jag kört två bra pass och på fm så körde jag och Rikard Tynell ett bra stakpass, det är alltid trevligt med lite sällskap på passen. Det är för övrigt ett helt fantastiskt bra träningsväder här i Falun och jag hoppas att det håller i sig ett tag till.
Imån väntar två hårda fartpass så nu blir det till å slappa resten av kvällen.

Höj Jimpa

2 kommentarer:

Älvan-Borna sa...

ja August o jag prata om det vita guldet o fjällen vid dagens frukost....vi längtar me...o ska bli spännande att följa dej i det vita guldets spår..

Anna Igelström sa...

Lite väl stormigt idag men med lager-på-lager-principen så ska det väl fungera trots allt. :-)