torsdag 7 oktober 2010

Understimulerad, man är smått skadad

Jag känner mig något understimulerad för tillfället av förståliga skäl. Min tröst är dock att jag känner mig betydligt bättre nu och kan nog inom en snar framtid komma igång med träningen igen.
Jag är fortsatt hemma i Avesta och igår så fick vi 4 pall pellets levererade hem på grusgången. När pappa och lillebror sedan på eftermiddagen började bära ner säckarna i källaren så fick jag verkligen anstränga mig för att inte smita dit och hjälpa till, hur friskt beteende är det på en skala. Som ni förstår så har man lite abstinens om fyra pall pellets som skall bäras ner i källaren har en stark dragningskraft på mig. :-)
Jag lägger in en låt såhär på torsdagen som jag tycker passar mina dagar och det tänk som kan vara bra att ha när man ligger i sjuksängen. Klicka här för att höra låten.

Höööj Jimmie

1 kommentar:

Älvan-borna sa...

Krya på dej!!