söndag 17 oktober 2010

En välkommen helg

Denna helg satt sannerligen inte fel och jag har hunnit med att både träna bra och pust ut lite efter den hektiska vecka som varit.
Jag avslutade vardagarna i denna vecka med att i fredags em åka ner till Avesta och där fixade jag och coach pappa Björn lite med mina nya skidor för denna säsongen. Vi hoppas på att det finns några fina par i den högen jag fått. Jag återvände senare på kvällen till Falun och har spenderat helgen här hemma. Igår va en grymt bra dag med två goa träningspass och den avslutades med en mycket trevlig par middag som innehöll mycket god mat i rätterna tre och trevligt sällskap, det tackar vi för.
Idag har det på fm avverkats ett långpass på rullskidor i den klassiska stilen. Jag fick gott sällskap av Emma och Rikard Tynell, skönt med sällskap på en sådan lite längre tur. Det va inga problem med genomförandet i det fantastisk väder som råder just nu. det har varit några frostiga mornar nu, gött dä.
Nu är det dags för dagens andra pass och att blicka fram emot nästa vecka, den blir nog hektisk den med. :-)

Höööj Jimmie

Inga kommentarer: