onsdag 20 oktober 2010

Emma imponerade på eftermiddags passet

Som jag nämnde i tidigare inlägg så skulle vi ut ett gäng på em och åka rullskidor. Det var ett glatt gäng bestående av Rikard "Ricky" Tynell, Kalle "Edvard" Gräfnings, Patrik "Packe" Karlsson, Micke "Patch" P, Emma "Embbba" Eriksson och jag. Vi gav oss iväg för att genomföra ett pass med lite A2 stakning men som vanligt blev det en "del" A3 också, det brukar kunna bli så när man är lite för många träningsvilliga i samma gäng, men det är väl bra det å. Vi körde lite olika "A2/A3" drag och alla verkade starka idag och speciellt Emma som hängde med oss stora delar av passet, det va lite imponerande i mina ögon och det hade inte hänt förra säsongen. Hon börjar bli stark nu jag kanske får passa mig här hemma . Hela passet blev som planerat 2 timmar och det blev riktigt kyligt innan vi var hemma och tror alla frös lite men det sägs ju att man skall frysa in hösten eller är det vintern??
Nu blir det lite TV titt innan jag dyker ner i sängen och stänger butiken för idag.

Hej på er Jimmie

1 kommentar:

Anna Igelström sa...

Ja nu lever du farligt när gumman din börjar bli stark. :-) Det blir väl en del tuffa träningsdueller då framöver kan jag tänka.