tisdag 26 oktober 2010

Alpha Plus

Jag har i dagarna varit på besök hos en av mina sponsorer och det va Alpha Plus som fick sig ett besök. Alpha Plus är ett företag som erbjuder naturliga hälsoprodukter och ni kan kika in på deras hemsida genom att klicka här.
Jag passade på att hämta ut lite produkter som skall hjälpa mig och min kropp i detta slutskede av höstträningen . På bilden nedan så ser ni produkten FitMeal som jag änväder som ett komplement för att bland annat få i mig någonting snabbt efter träningen innan det blir middag. Det finns flera olika smaker och det skall bli gott att testa den nya smaken mocca, det borde passa mig som tycker om kaffe.

// Jimmie

2 kommentarer:

Anna Igelström sa...

Ska kolla in sortimentet jag också. Är de bra som hälsokostleverantör? Jag är på jakt efter ett bra järntillskott. Har provat en tablettvariant från Apoteket men den var inte så bra tyckte jag.

Jimpa sa...

Ja de är bra tycker jag Anna. Jag har ätit järn tabletter från dem med gött resultat. :-).