torsdag 30 september 2010

Det ligger på kan man säga

Ja nu den senaste tiden så har jag inte behövt fundera på vad jag skall göra på dagarna. Det går i ett och det är bara att försöka hänga med i tempot. Det blir inte tid till inlägg här förens lite senare på kvällstid men det är väl vackert så.
Idag har jag bland annat kört lite nya styrkeövningar som gicks igenom tidigare i veckan så imån räknar jag med en fin träningsverk. Det är alltid kul att köra nya övningar tycker jag då det blir lite omväxling och utmaningar att få till det hela rätt. Direkt efter styrkan så for jag ut å skejta en sväng med Rikard Tynell och Kalle Gräfnings, Lite FBSK träning alltså. :-)
Nu är det kvällsfika och sedan ett stört dyk ner i sängen tror jag. Imån är det fredag allihopa, gött dä.

// Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: