lördag 4 september 2010

Ren och skär njutning....

.... va det på em passet idag. Jag körde ett lite längre distanspass rullskidor skate i lugn fart och det va ett makalöst väder på passet. Solen sken och luften var frisk och full av syre så det var bara att åka och njuta av det fina vädret och av trevligt sällskap. Jag hade nämligen sällskap av Emma under hela passet. Det är ju alltid trevligt när det passar in att träna tillsammans någon gång ibland.
Tiden mellan passen idag, för jag va ju ut på fm med, fick jag som vanligt uppgiften att rensa duschavloppet från alla långa hårstrån, som definitivt inte är mina, som fastnat där. Det är alltid lika "fräscht" men framför allt känner man sig ju väldigt manlig när man ligger där på alla fyra och svär. :-) Nu är det rent igen iallafall, gött dä.

Höööj Jimpa

2 kommentarer:

Anna sa...

Hahaha! Jag får den äran att rensa bort de långa hårstråna här hemma så jag kanske också är lite manlig då'rå. :-)

Jimpa sa...

Nja det skulle jag väl inte vilja påstå.