måndag 13 september 2010

Kämpigt att hänga tvätt

Då är man tillbaka i Falun sedan igår kväll och det är skönt att vara hemma även om jag hade det bra nere i Borensberg också. Det blev en helg med trevligt umgänge och en hel del bra träning. Förra veckan va en ganska så tuff vecka rent träningsmässigt med en hel del intervaller samtidigt som den totala träningstiden på veckan inte va någonting att skämmas över.
Idag inledde jag veckan med ett ganska så tufft stakpass på fm. Kvittot på att jag tog i lite på fm är att jag under lunchens besök i tvättstugan kände av fm passet i armarna när tvätten skulle hängas, va lite jobbigt att hålla upp armarna ett längre tag, gött dä.
Nästa läger börjar närma sig också och denna gången blir det Torsby som föräras med ett besök, drar dit med klubben och högskolan på Måndag om en vecka. Det kommer som vanligt att bjudas på Hovfjällsrace på Måndag fm. Få se om jag kan lyckas putsa mitt ny satta pers, det vore gött.
Nu väntar sista rycket med tvätten sen är det klart och då är man fräsch som tusan när man ger sig ut i Bagheera kläderna på träningen igen.

HööööJ Jimmie

Inga kommentarer: