fredag 17 september 2010

Fredag och ni vet vad det innebär

Ja det innebär förstås en fredagslåt och för att höra den så trycker ni här. Jag tycker att alla skall känna sig som en sådan som de sjunger om under helgen.
Det blir kanske inte så mycket mer än så från mig idag är jag rädd, jag har haft lite praktik på en skola Borlänge på fm, tränat mitt på dan och skall fram emot sena eftermiddagen ut och träna igen. Då blir det löpning med klubbkompis Adam Steen, det blir skoj då det va ett tag sedan vi tränade ihop. Har ni tur så bjuds det kanske på lite bilder från löpningen ikväll.
Ha en trevlig helg allihopa.

Höööj Jimmie

2 kommentarer:

Anna sa...

Trevlig helg du med! Och god tur på löparrundan. Jag är också tillbaka i träning igen och det känns grymt skönt. Kanske du och Emma har tid att komma på en fika hit någon dag, jag har ju bakat. :-)

Jimpa sa...

Ja jag såg ju att du bakat. Det är ju så att vi inte äter gluten och laktos så det är inte så mycket fika vi kan äta. Men skulle ju kunna komma ändå någon gång. :-)