måndag 6 september 2010

Bra start på veckan...

....blev det idag med ett fullspäckat schema från morgon till kväll.
Det hela började med en ganska så tidig klockringning i morse då jag skulle hinna träna innan skolan som drog igång vid 10.00. Jag körde ett intervallpass rullskidor klassiskt i backarna kring Lugnet. Det va ett pass som innehöll långa jobbiga intervaller så kroppen fick smaka på en del idag om man säger så. Känslan i kroppen va helt ok under hela passet och jag genomförde alla intervallerna på ett bra sätt, gött dä.
Skolan drog som sagt igång vid 10.00 och då va det föreläsning som stod på schemat, det va dock en föreläsning som gick att se på distans via dator så jag kunde lugnt luta mig tillbaka hemma i soffan och titta på föreläsningen och äta en andra frukost.
Nu va det dags att klämma in en lunch innan nästa sträningspass, det blev på Geswornwrgården som bjöd på toppkäk som vanligt.
Det blev ett tidigt andra pass idag då det bjöds på upptakt med skidhögslolan (DSA) kl 15.45 så innan dess va det färdigtränat. Det blev en trevlig upptakt med bowling och käk men man är väl ingen stjärnbowlare precis, kul va det hur som hellst.
Nu är jag för en stund sedan hemkommen och de sista vakna timmarna av detta dygn kommer att spenderas i soffan.
Så tack och hej för mej :-) Jimmie

Inga kommentarer: