fredag 25 december 2009

Då va det klart

Ännu en julafton är avklarad och det gick som smort måste jag säga. Det blev en mysig afton med trevligt sällskap och några klappar fick jag allt, har tydligen varit lite snäll det gångna året alltså.
Idag är man tillbaka i vardagen och det blev ett skatepass på fm men det blev ingen njutning direkt. Det var nämligen bland det värsta "sugföre" jag upplevt, vädret var ca 0.5 plusgrader och snöfall. Skidorna gick nästan inte framåt, jag fick slita för varje meter jag skulle framåt. Inget vidare före alltså men det är inte hela världen när det bara är distansåkning som skall genomföras.
Just nu så kräksnöar det här nere i Östergötland/Borensberg och det talas om en decimeter under dagen. Kul att det finns snö här nere i söder.
Det blir ett pass till idag men det är ännu oklart vad, i morgon dra jag Emma och svärmor norr ut igen.

// Jimmie

Inga kommentarer: