onsdag 2 december 2009

Lugn dag i Idre

Idag har det varit en lite lugnare dag för mig här i Idre så jag har mest insupit energi, njutit av vinterlandskapet och varit till Idre by och fyllt på mat skafferiet. Efter lunch tog jag och Emma en skön promenad för att njuta av vädret och röra lite på benen det var riktigt skönt och vi tog lite bilder som visas här nedan.

Fin utsicktsbild, gör sig dock bättre live som vanligt

Kanonfina var spåren även idag, detta är en skidåkares dröm

Jag och mina varma handskar från lillsport va med


Och en glad Emma
Det var myggfritt när vi var nere på byn och handlade på förmiddagen, var nämligen -18 grader det är dock varmare ca -8 uppe på Idre fjäll.
Kl 17 idag är det skidskytte på Tv det skall bli kul att se. Kul att Helena Jonsson fick bragdguldet tycker jag.
Hej svejs Jimmie



1 kommentar:

Anna sa...

kanon fina bilder...här har det varit kallt idag med men bara 7,4 grader i morse..o alldeles vitt på marken...dock inte av snö men frost duger en dag som idag!mvh Älvan borna