fredag 11 december 2009

Jag bor på institutioner

Natten tillbringade jag som sagt på ett fängelse och nu är jag inkvarterad på ett regemente, två miljöer som liknar varandra ganska så mycket. Boendena är dock helt klockrena så det går ingen nöd på oss i FBSK. Sedan sist har jag hunnit med att testa både banan och skidorna, allt har fungerat kanon. Det är en bana i morgon som jag verkligen gillar och vi skall åka 6x2,5km. Många har klagat på att de upplever att banan är för lätt men jag tycker att den är bra. Visst det är inte den tyngsta banan som finns men det är en del fin åkning uppför tycker jag.
Hur som helst så tror jag att banan skall passa mig bra och det skall bli riktigt kul att bränna av säsongens första riktiga klassiska pass i morgon.
När vi kom hit så fanns det ingen TV men efter att vissa skrek rakt ut av panik, nämner inga namn, inför idolfinalen så har det fixat sig och TV:n är på plats. Det blir idolfinal med klubben ikväll .
För övrigt så finns det en hel del fina texter och målningar på skåpen och väggarna här, man blir tydligen lite tokig när man ligger i lumpen.

// Jimmie

Inga kommentarer: