lördag 17 oktober 2009

24 Timmar är för lite!

Ja då var det hög tid för en uppdatering av bloggen igen. Det är ju så att ett dygn består av 24 timmar och för mig så har de senaste dygnen inte varit tillräckligt långa. Jag har svårt att hinna med alla mina sysslor på 24 timmar så det vore inte så dumt att lägga till några fler på ett dygn. Sedan sist vi hördes så har det varit en hel del träning och en hel del skola också tyvärr:(. Jag tycker att det kan vara kul och avkopplande med skolan ibland när det är lite sådär lagom att göra, men när det blir för mycket så kan det bli en börda att bära. Man börjar dock bli lite van med sin livssituation efter ett antal år som student nu, man har det oftast rätt bra som student tycker jag.
Idag var det lördag igen då och jag har hunnit med en del träning, tog ledigt från pluggandet så det har hittills varit en riktigt bra dag. Enda fadäsen kan vara att jag misslyckades med moset till dagens middag. Utan att skryta så kan jag väl säga att jag är lite utav en mos expert, men så har jag ju också lärt av den bästa nämligen min mamma. Hon kan laga mat hon vill jag lova. Hur som helst så höll mitt mos inte måttet idag men skulle tro att vi överlever ändå Emma och jag.
Ikväll blir det lite trevligt samkväm med trevliga vänner och det rycktas om goda tilltugg samt dryck. Det kommer säkerligen att bli en trevlig kväll, bäst att snygga till sig lite nu då.

Vi höres Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: