måndag 19 oktober 2009

Häcken full

Ja som ni märker är det lite glest mellan uppdateringarna nu för tiden och det skyller jag helt på tidsbrist. Mina dagar och kvällar går i ett nu för tiden och de blir inte många minuter på dygnet över skall ni veta. Men jag skall försöka att skärpa till uppdateringen, jag lovar.
Annars rullar träningen på bra och jag ligger i bra fas om man ser till planeringen tycker jag. Är ju några tuffa höstveckor kvar nu innan säsongen drar igång så det gäller att bita i sista. Det känns inspirerande att vintern är så pass nära nu ändå.
Nästa läger börjar närma sig också. För min del så blir det ett helgläger hemma i Avesta till helgen följt av ett läger med klubben i veckan efter och det kommer förhoppningsvis att äga rum i Bruksvallarna. De har åkt skidor i Bruks i snart två veckor nu och det är på natursnö, häftigt. Vi får se vart vi hamnar någonstans. Om det inte blir Bruks så får sig tunneln i Torsby ett besök.

Jag kan väl även nämna att vår samkvämskväll i lördags blev mycket lyckad och det slutade med att jag tog hem segern i sällskapsspelet Alias, gött dä. Det är alltid lika skönt med seger oavsett gren.

Inga kommentarer: