onsdag 21 oktober 2009

Bra dag idag!

Idag har det varit en bra dag för min del. Dagens första pass blev ett kombinerat styrke och löppass med Rikard Tynell. Vi joggade först till friidrottshallen och körde där lite styrka, var lugnt som vanligt där på morgonen. Jag tror inte friidrottarna kan träna på morgonen har aldrig sett någon där då i alla fall de brukar droppa in vid 10 tiden alldalens ny vakna. Efter styrkan så blev det en löptur runt om i Lugnets fina terräng. Vi sprang lite på milbanan och de gamla VM banorna. Vi konstaterade bägge två att man är lite seg i löpningen direkt efter ett styrkepass men att vi kommer igång efter ett tag. Det blev en fin löptur i lagom tempo. Gårdagens stavgångs pass har förövrigt satt sig i arslet på både mig och Tynell, fint de.
Nu på eftermiddagen körde jag ett superhemligt fartpass som gick riktigt bra, kände mig fruktansvärt stark så det kändes riktigt skönt dä. Det är så inspirerande att träna när det går bra och man känner att det finns någonting där.
Ikväll blir det till och se den nya Wallander filmen hoppas den är bra, brukar ju va det. Jag tycker att svenska thrillers ofta är riktigt bra och sevärda filmer.

Nu middag hörs sen // Jimpa

Blev för övrigt klart idag att det på söndag bär av till Bruksvallarna, gött dä.

Inga kommentarer: