torsdag 8 oktober 2009

Backintervall med Garphyttan

Hej på er ja dagens första pass blev som rubriken avslöjar ett backintervall pass rullskidor klassiskt som jag körde tillsammans med Patrik Karlsson Garphyttan. Vi körde intervallerna i Högbo det ligger på baksidan av lugnet kan man säga. Vi var väldigt jämna på intervallerna och kunde pressa på varandra bra tycker jag. Vi höll även bra tidsmässigt alla intervaller, kort och gott en skit bra intervallpass som retade pumpen bra.

Nu blir det till att gå till mitt lunchställe restaurang Vildgåsen som ligger på högskoleområdet, det är grym mat där och är ett ställe som jag varmt kan rekommendera er att luncha på.

Nej nu kurrar magen, hej på er Jimpa

2 kommentarer:

Svärmor sa...

Vi saknar dig i Borensberg....

Jimpa sa...

Jasså gör ni det, va ju ett tag sedan jag visa mig. Får se när det blir nästa gång.