tisdag 24 augusti 2010

Biff med dist idag

Hemmalägret rullar vidare med två nya bra pass idag. Det har idag blivit en lite lugnare dag vad gäller intensiteten i passen. Dock väckte man kroppen i morse med ett styrkepass med tunga vikter, man vakna direkt. Därefter följde ett distanspass i det mindre trevliga vädret som rådde på förmiddagen men blåst och regn.
På em var vädret något bättre men nog blev man ordentligt blöt igen men bara en kort skur nu dock. Jag körde skate distan med Nacken och vi körde bland annat på gamla leksandsvägen och den nya fina cykelbanan som de har gjort där, riktigt bra att åka där. Nacken gav mig en fin passning vid andra drickat då han sa "jag tar på mig västen så jag håller värmen", tackar så mycket för den Nacken. :-)
I morgon skall pumpen få sig en riktig omgång då slalombackarna i Romme skall attackeras för första gången i år, lär bli lika angenämnt som vanligt.

Hej Jimmie

1 kommentar:

Nackhen sa...

Varsågod!