fredag 13 augusti 2010

Övdal`n vet du..

Ja det flyter på här i Älvdalen tycker jag, har kört några hårda och bra pass sedan jag kom hit. Igår körde jag ett riktigt grispass där tiden går långsamt och man hinner tänka en hel del tankar då det är en samt på passet. Det är ett pass som är riktigt grisigt och givande både psykiskt och fysiskt. Det gick bra att genomföra och det är alltid lika skönt att efteråt.
Idag på fm har det pumpats rullskidsintervaller i backe och det gick också riktigt fint tycker jag. Det va långa intervaller som jag brukar köra när jag är här i Älvdalen och idag pumpade jag upp på riktigt bra tider, gött dä.
Nu skall jag efter en mycket god lunch hos farmor och farfar ner på byn och kika lite på musik och motor festivalen som arrangeras denna vecka.

Bjussar på en fredags låt som är grym just nu, klicka här och lyssna.

Hej på er Jimmie

Inga kommentarer: