tisdag 3 augusti 2010

Då va man på läger då.

Det har sprungit iväg några dagar sedan sist jag skrev och det har hänt en del saker sedan sist. Till att börja med så sprang jag en löptävling i Motala i Lördags, det va 10km asfaltslöpning. Det var som alltid jobbigt och bra träning att löpa tävling. Det va riktigt bra motstånd så jag fick slita mig in på en fjärde plats.
I Söndags var det så dags att avsluta min Borensbergs vistelse för denna gången och dra upp till Falun. Jag och Emma kom till Falun på Söndag kvällen, då va det bara att packa upp väskan och direkt packa en ny. Ja för igår så drog vi med klubben och skidhögskolan på läger till Ramundberget. Måndag och Tisdag har varit två hårda dagar och fler lär det bli i veckan, det kommer säkerligen värka gött i kroppen på Söndag, det ser man fram emot.
Det är för övrigt riktigt sköj att träffa vårat sköna Falun Borlänge SK gäng igen. Vi har mycket skoj tillsammans och sporrar varandra bra på träningarna, det blir säkerligen en vecka full av hård träning och många härliga skratt.
Allt för nu.

Höj höj Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: