tisdag 31 augusti 2010

Dubbelt upp idag

Hej gott folk, va någon dag sedan sist och här flyter livet på. Skolan har börjat så det finns lite att stå i nu om dagarna om man vill och orkar.
Idag har det dock inte blivit så mycket gjort utan de mesta fokuset har legat på träningen. Det har varit en dag fylld av intervaller och fart där jag kört två bra intervallpass. Känslan var knappt ok idag tycker jag, det känns att det inte finns mycket energi över i onödan i kroppen just för tillfället. Men det är så skidåkarlivet är just den här tiden på året och den känslan ser jag som ett bra bevis på att jag plågat kroppen en del under en tid nu, gött dä.
Efter mina intervall pass så var tränare tillika pappa Björn här och vi diskuterade den träning som varit och den som komma skall. Vi bakade ihop en riktigt smarrig träningsdos fram tills nästa läger som äger rum v 38 i Torsby, dit lär jag knappast komma helt ut vilad men ändå i förhoppningsvis bra slag.
Nu väntar en rolig diskbänk och sedan lite degning i soffan innan det är dags att stänga butiken för idag.

Höj Jimmie

Inga kommentarer: