söndag 15 november 2009

The botten is nådd.....

.....hur lågt kan man gå, hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må. Kändes förgävling innan men det börjar bli lite bättre nu min vän, om jag tappar fästet och trillar ner skall jag klättra upp igen. Detta var ett intro i en Timbuktu låt och det speglar mitt lopp idag ganska så väl tycker jag. Det var nämligen ett riktigt botten lopp som jag drog till med idag. Det är aldrig kul så klart men det är bara att konstatera och gå vidare. Jag skall vara kvar här i Bruksvallarna till nästa söndag så jag hoppas på en veckas bra träning framöver nu. Vädret spås väl att bli si så där idag är det tex 3 grader varmt och mycket fukt i luften.
På em idag blir det ett skidpass på fjället i alla fall, får köra ur benen lite sedan dagens tävling. Nu skall jag muntra upp mig själv lite på någe vis vi får väl se vad jag hittar på.

Hej på er Jimmie

2 kommentarer:

jullan o gerdan sa...

"Det kommer ordna sej
det gör det alltid
jo det löser sej
så brukar allt bli
det kommer fixa sej tillslut
det är inget tvivel om
fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån
det ordnar sig..."

" Väntan är över, allt kan hända, finns igen situation du inte kan vända,ingenting ingenting kan stoppa dig. Smärtan är nu, berömmelsen den kommer, ingenting kan stoppa dig!"

Jimpa sa...

Tack för de fina orden, jag kommer igen.