lördag 28 november 2009

Jag for till snön

Lite bilder från kvällen

Stadion på Idre fjäll

En glad jag

Ny laggen är med


Ja ni ser vart jag är

Färden gick till Idre fjäll och även om det inte är mycket snö här så finns det en konstsnö slinga som är fin att åka på. Jag gjorde första passet idag på kvällningen och det var riktigt kul att åka skidor igen, man är i sitt rätta element känns det som. Jag körde ett skate pass med lite impulser, om jag var snabb? fråga Emma, hon va coach. Tanken är att jag och Emma skall vara här till tävlingarna som blir nästa helg. Då är det sverigecups premiär här, det skall bli spännande. Det blir gött med en veckas livsnjutning och fylla på energidepåerna till nästa helg. Tänk va lite snö kan göra för humöret, det är lustigt.

Glada hälsningar Jimmie

1 kommentar:

Anna sa...

åh vilka fina bilder...vi vill me ha snööööööö!ha de gott o lycka till nu i kommande race.km Älvan borna