tisdag 3 november 2009

Favoriten just nu

God förmiddag eller för vissa är det väl god morgon ännu. Jag har iallafall bränt av dagens första pass, man måste ju vara ute i tid om man vill vara lite hemlig och det vill ju jag. Jag kan väl avslöja att passet innehöll klassisk åkning på rullskidor men mer än så får ni inte idag. I eftermiddag blir det ett intervallpass rullskidor F med Rikard Tynell. Men innan dess blir det en lunch på Restaurang Vildgåsen undrus vad det bjuds på för gott idag.
Jag har även en ny favoritlåt som rullar i huvudet hela dagarna nu. För vissa kanske den är lite otippad som en favorit hos mig men de som känner mig hyfsat blir nog inte så förvånade. Det är en så grym känsla i låten, skönt gung liksom och refrängen är grymt skön. Det är iallafall Lady Gagas låt Paparazzi för att höra denna klickar ni här, lyssna in refrängen.

Höres senare Jimmie

Inga kommentarer: