torsdag 19 november 2009

Ett ständigt vallande

Det är lite glest med inlägg nu och det beror främst på att Internet inte är på topp här i gles byggden. Det har dock blivit en del träning sedan sist och dagarna här på lägret rullar på bra. Vädret har som jag tidigare nämnt varit växlande och det har det fortsatt att vara. Man får byta klister varje dag nu så man börjar behärska de vallningarna skapligt nu. Startuniversal har varit ett guldkorn de senaste dagarna.
På fm idag blev det ett distanspass klassiskt på fjället och det var grymt fina förhållanden där uppe. Hade nog gått med bara burkvalla där uppe men det behövs lite klister för att ta sig upp, hade ok skidor idag med. Det är som ett vackert vinterkort uppe på fjället så det är bara att åka och njuta på fm passen när det är ljust. I em blir det ett pass skate med pannlampa på fjället, det är alltid lika mysigt.
Någonting som jag ofta saknar när jag är på läger är att spela och lyssna på musik på hög volym. Detta börjar att göra sig påmint även detta läger så det skall jag göra när jag kommer hem på Söndag.

Höj Jimpa

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. Kommer de inte bli lägerdisco ?
2. Har ni sett Mona ?
3. Hittat mina eller Steens hållare ?
4. Kör hårt
5. Inget mera
6. Slut

/Coach

Jimpa sa...

Discot vekar inställt, Mona och hållarna tros ha åkt med de röda bussarna hem, troligtvis direktbussen till gettot?