måndag 23 november 2009

Vart tog....

....vintern vägen, det undrar jag i skrivandets stund. Tittar jag ut så är det nämligen 7 grader varmt och regn, jippi :(.
Idag är det en välbehövlig vilodag eftersom det blev en del timmar på lägret och det var 14 dagar sedan jag vilade sist, gött dä. Hela lägret tycker jag gick enligt planen och kroppen svarade bra på den träning som jag erbjöd den. Det enda som jag tycker jag kan klaga lite på är väl vädret som inte varit det bäst under lägret. Det blev mycket klistervallningar och det skall man inte behöva göra denna tiden på året. Ett pass fick jag faktiskt också genomföra i regn, regn det hör inte skidåkning till tycker jag.
Nu står det en god efterätt på bordet framför mig, passar bra med lite vardagslyx så här på vilodagen. Nu ska det bli smarrigt att sätta tänderna i detta och fylla på depåerna lite extra. Det är som vanligt för mig på mina vilodagar, jag är konstant hungrig och det gäller att fylla på ordentligt.

Hejn på er alla // Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: