onsdag 25 november 2009

Regnbyxor på

Ja då får man uppleva den svenska vintern från sin sämsta sida då. Inte för att det brukar vara så mycket snö denna tid på året men det brukar ju inte vara 6 grader varmt och regna heller tycker jag. Det brukar i alla fall var minusgrader så det går att göra snö men i denna väderlek så är det bara att dra på sig regnbyxorna och ge sig ut på rullskidorna.
Just det har jag gjort i dag och det blev till att pumpa lite intervaller i Högbobacken idag. Kroppen fick en lättare chock efter två dagars vila men den vaknade till och kändes ok kan jag meddela Jag körde lite korta och intensiva intervaller i den klassiska stilen.
På em blev det styrka och lättare löpning, har blivit dåligt med styrka senaste tiden då det varit skidläger men det fanns en del puder kvar i armarna sedan sist. Gött dä.
Nästa gång jag kommer på snö blir troligtvis i början på nästa vecka i Idre, där finns det tydligen lite snö.

Allt för nu Jimmie

Inga kommentarer: