måndag 2 november 2009

Reklam

Fint efter ett hårt pass.

Det blir ett litet reklaminlägg nu tänkte jag mig. Jag skulle vilja börja med att hälsa min skidkompis Patrik Karlsson från Garphyttan välkommen in i blogg världen, kul att du med bloggar nu. För att kolla in hans fin blogg klickar ni här, han finns även med i länk listan.


Nästa reklam blir för en ny sponsor som valt att stötta mig i min framfart, det är en från min hemma ort Avesta Dickfors Konsulting. Adressen till honom finns här, han skall knåda min kropp sönder och samman så att jag får ut max av den. Jag har redan varit där några ggr och det är ingen lek vill jag lova, det gör fruktansvärt ont men det är samtidigt lite njutbart på nå sjukt sätt.


Sista reklamen för dagen blir för en bra produkt som kommer från en av mina andra sponsorer nämligen Alpha Plus. De har en fin drink som jag kan blanda till efter ett pass om det dröjer lite med käket som fallet var idag efter em passet. För att komma till Alpa Plus hemsida och kunna läsa mer och hitta flera bra produkter klickar ni här.
Höj Jimpan




1 kommentar:

Patrik Karlsson sa...

Härligt härligt, Då får vi följa varandra:) Vilken dag är det tänkt att du åker till Orsa om det blir tävling?