tisdag 17 november 2009

Klassiska intervaller

Lägret rullar på och vädret är lite varierande lite regn lite snö och just idag är det lite halvluriga förhållanden med ca-1 grad och snöfall. Jag hade dock kanonskidor idag då jag bara täckte gårdagens klister med skigos röda burk, -1 till +3 tror jag graderna visar på busken. Det var klassiska intervaller på schemat idag som jag Rikard Tynell och Fredrik Östberg körde på rullskidbanan, upp för fjället och på fjället. Jag tycker att intervallerna gick ok för mig även om formen inte är på topp. Fredda var liksom på Söndagens tävling stark och jag fick släppa lite på 3 av 6 intervaller.
Igår hade jag en dag med lugnare tempo i träningen och det blev en del timmar körda då, det är lika bra det :). Det går annars ingen nöd på en när man är här på läger, allt är serverat och jag kan ha fullt fokus på träningen vilket är väldigt skönt.

Nu inväntar jag lunchen magen kurrar lite.

// Jimpa

Inga kommentarer: