tisdag 3 november 2009

Hårda intervaller

Visst blev det de på em idag, jag och Rikard Tynell höll på att ta dö på varandra i backen idag tror jag. Vi körde skateintervaller i Högbo backen, bilvägen upp till Kårestugan. Enligt klockan var det bra tryck i kroppen och materialet idag. Jag körde upp 5ggr på tider mellan 7.31-7.39min Rikard hängde med första sedan va han strax därefter. Det blev ett riktigt bra pass med en del mjölksyra i kroppen faktiskt, det blev en välbehövlig av åkning efter passet.

Nu sitter jag och laddar för ute bandy premiär. Jag och Emma tänkte gå den 5min långa promenaden upp till Lugnet och kika på FaluBS och deras hemma premiär, kul dä om man ser bollen :). Jag tror på seger.

// Jimmie Johnsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Göööör skööööööööön låt!!

Jimpa sa...

Ja visst är den.