söndag 1 november 2009

I väntan på moset

Ja jag hinner med ett inlägg medan jag väntar på att potatisen skall koka klart, det tar alltid en väldans tid tycker jag. Idag sydde jag ihop veckan med två bra pass som jag är riktigt nöjd
med. Eftermiddagens pass blev löpning distans med pannlampa och jag tog även med mig Emma så att jag skulle slippa var rädd i skogen, hon är ju "så" modig hon. Jag kände mig iallafall lugn som en filbunke trotts att vi mötte en vilt galopperande häst i skogen den måste ha smitit sin väg tror jag. Tillsaken hör att "modiga" Emma var halvvägs upp i en tall när hästen passerade oss men hon kanske skulle kolla utsikten vad vet jag?
I morgon är det måndag och nya friska tag, jag hoppas också på lite form i veckan då det är tänkt att det skall bli tävlingspremiär till helgen, Dalapremiären i Orsa Grönklitt går av stapeln. Hoppas att det blir nå av bara. Nu är potatisen förhoppningsvis klar snart så att jag kan börja mos tillverkningen, hoppas på bättre resultat än sist.

Hej på er. Jimmie

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin skidbild från Bruks.Skulle vilja sett er i skogen idag!!!